Tuesday, October 11, 2016

Forex 34 Ema

EMO 5 en 34 Kruis Trading System Oorspronklik gepos deur freshfx Dit is 'n baie eenvoudige EA so lank gaan aan die kruis van die EMO 5 bokant die EMO 34 en gaan kort op die kruis van die EMO 5 onder die EMO 34. Sedert die EMO 5 is baie naby aan die huidige prys wat dit sal neig om vang die langer termyn beweeg. Ook, het ek opgemerk dat die EMO 5 kruis van die EMO 34 by benadering die CCI 50 kruis van die lyn nul. Dit is my eerste pos van 'n EA hierdie forum. Ek het net vir 'n kort tydjie het dit getoets en ek het geen resultate te publiseer. Op 'n ander forum 'n eenvoudige WBG Kruis EA gepubliseer met behulp van die 5 en 20 bewegende gemiddeldes plaas 'n beperking ten einde 20 pitte weg van die kruis te whipsaws filter. As die volgorde nie binne X aantal bars gevul kon word geskrap. Gebruiker gedefinieerde parameters is ook iets wat aangespreek moet word getoets om vas te stel wat optimum is. Ek het op die oomblik is dit stel om die volgende vir 'n 30 minute grafiek: Baie 1.0; Stop Loss (S / L) 30; Neem Wins (T / P) 999; Volgkeerverlies (T / S) 30. Jou terugvoer sal waardeer word freshfx Hallo daar staan ​​lêer cropted toe ek tryed om af te laai. Waar kan ek die werk een. 2009/05/15, 03:34 Join Date: Mei 2009 goeie werk daar freshfx, maar is met probleem installering van die EA. Ek sal dit waardeer as u dit in 'n uitgepakte formaat kan stuur of stuur apart stuur die EA. dankie Oorspronklik gepos deur pipmonger12 Is daar iemand weet van 'n aanduiding dat kennisgewings wanneer die prys is binne 'n bepaalde reeks van 34 EMO? Ek het gesoek maar kan net vind kruis waarskuwings. Neem een ​​van die EMO Kruis waarskuwings en maak 'n mens EMO 34 & amp; die ander EMO 1 as die 1 is dieselfde as die huidige prys dan voeg 'n bod / vra om die Alert en dit sal u 'n boodskap van die verspreiding afstand voor prys treffers die 34 EMO of voeg AID / ASK plus / minus 'n bedrag soos 3 of 5 aan die waarskuwing afstand te verhoog. Of gebruik dit net soos dit is en 'n waarskuwing sal plaasvind as die EMA1 kruisies die EMA34. kommentaar Hier is die aanwyser met, klank, dialoog, en e-pos gewaarsku opsies. Dit alleen waarskuwings keer aan die begin van die die kers. Jy kan die lengte (tydperk) van die EMO en prys prysklas (afstand van EMO) kies. kommentaar Oorspronklik gepos deur mangman Hier is die aanwyser met, klank, dialoog, en e-pos gewaarsku opsies. Dit alleen waarskuwings keer aan die begin van die die kers. Jy kan die lengte (tydperk) van die EMO en prys prysklas (afstand van EMO) kies. I `m seker ons is almal besig, maar ek wou dankie namens almal, Ek is op soek na presies hierdie soort van aanwyser. Hou aan met die goeie werk. kommentaar Probeer dit, dit doen alles wat en nog baie meer. Kry die nuutste weergawe. kommentaar Hier is die aanwyser met, klank, dialoog, en e-pos gewaarsku opsies. Dit alleen waarskuwings keer aan die begin van die die kers. Jy kan die lengte (tydperk) van die EMO en prys prysklas (afstand van EMO) kies. Ek het hierdie aanwyser soos versoek om nou 'n MA Alert, kan die gebruiker 'n MA af / MA Prys of Shift, die Popup boodskap & amp nou gebruik verander; e-pos sluit nou die simbool & amp; Tydperk plus jy kan ook die Sound lêer verander vir die Sound Alert so daarom het ek dit herdoop MA-Price_Alert Lys van MODE & amp; prysinstellings MODE_SMA 0 Eenvoudige bewegende gemiddelde, MODE_EMA 1 Eksponensiële bewegende gemiddelde, MODE_SMMA 2 Reëlmatige bewegende gemiddelde, MODE_LWMA 3 Lineêre geweeg bewegende gemiddelde. PRICE_CLOSE 0 Close prys. PRICE_OPEN 1 Open prys. PRICE_HIGH 2 Hoë prys. PRICE_LOW 3 lae prys. PRICE_MEDIAN 4 mediaanprys, (hoë + laag) / 2. PRICE_TYPICAL 5 Tipiese prys, (hoë + lae + noue) / 3. PRICE_WEIGHTED 6 Geweegde naby prys, (hoë + lae + noue + noue) / 4. Die standaard instellings vir hierdie aanwyser is EMO 34 ma_period = 34; ma_mode = 1; ma_price = 0; ma_shift = 0; Om dit te stel as 'n SMA 50 prys Gesloten sou lyk ma_period = 50; ma_mode = 0; ma_price = 0; ma_shift = 0; Om dit te stel as 'n SMA 50 prys Vry sou lyk ma_period = 50; ma_mode = 0; ma_price = 1; ma_shift = 0; Op soek na EMO Crossover met E-pos Alert Ek is op soek na 'n aanduiding dat my sal vertel, via popup msg, klank en e-pos, wanneer enige MA kruis 'n ander, konfigureerbare natuurlik. Byvoorbeeld, sou ek graag in kennis gestel word wanneer 7ema kruisies 21ema op H1 TF. Dankie vir die aanwysers gepubliseer, maar ek dink nie een van hulle doen crossover. Is dit moontlik vir iemand om die nuutste (CJA, dink ek?) Om my idee sluit brei? Baie dankie vir die tyd geneem het. Ed kommentaar EMO Crossover aanwyser Opvolg op my vorige post, net in geval enige programmeerders hier nodig ma crossover-kode, Ek heg 'n aanduiding dat ek gevind op VF. Ek hou van die buigsaamheid van aanwyser CJA se maar was nie seker of jy crossover-kode dalk nodig het. Soos jy kan sien, hierdie een is 'n baie eenvoudige Indi, met slegs msg in kennis stel. Vir die langer tydperke, ek dink e-pos sou baie nuttig wees. Dankie aan almal. Ed kommentaar Moontlike fout in Indi Ek het hierdie aanwyser soos versoek om nou 'n MA Alert, kan die gebruiker 'n MA af / MA Prys of Shift, die Popup boodskap & amp nou gebruik verander; e-pos sluit nou die simbool & amp; Tydperk plus jy kan ook die Sound lêer verander vir die Sound Alert so daarom het ek dit herdoop MA-Price_Alert Hi CJA. Ek dink dat daar dalk 'n fout in jou kode te wees. Ek het probeer om die 34,0,0,0, 10 instellings. Prys was ongeveer 60 pitte en die waarskuwing afgevuur. Soortgelyke resultate met ander ma's. Edit: Die aanwyser kan ok na alles wees. Ek dink dit is net poste 'n waarskuwing wanneer jy die aanwyser verander of wanneer jy tydsraamwerke verander. Ek sal nader te hersien en weer plaas as daar werklik fout. Edit2: CJA, daar is inderdaad 'n klein probleem met die wyser. Dit stuur die alarm elke keer dat ek die aanwyser of verandering tydsraamwerke wysig. Ek kan die waarskuwing afvuur verstaan ​​toe ek wysig met veranderinge, want dit bevestig dat die waarskuwing gedeelte is nog steeds & quot; afvuur & quot ;. Die ander is egter 'n oorlas. Net gee jou 'n update. Edit3: Op 1724gmt op hierdie datum (10 Maart), die waarskuwing afgevuur. Review toon dat dit korrek gewerk. Die ander klein struikelblokke bogenoemde is net dat, klein oorlaste wat 'n bietjie kan lei of verhoog jou selfoon wetsontwerp. Dankie CJA. Geredigeer deur SpecialEd; 2009/10/03, 19:26. MA Touch en reverse EA Het iemand al opgelet hoe prys stoot af die 200mA op die eerste druk van dit nadat die prys vroeër verskuif 'n goeie afstand van dit en teruggekeer. Ek het gevind dat dit 'n baie goeie sein op alle tydraamwerke en veral op die 5m 15m en 1 uur kaarte wees. Selfs as die prys van voorneme is om te beweeg deur middel van die 200mA sal dit altyd kom terug na ondersteuning daaraan te vind; en dan beweeg op. Dit maak vir 2 uit 3 suksesvolle ambagte algemeen as wins teikens gestel resonably klein. Kom ons sê twee keer die risiko. 10 pitte risiko en 20 pitte wins op 'n 5 min grafiek. Groter tydraamwerke bekostig beter wins teikens met sowat 10 of 15 pit risiko sowel. Handelaars respekteer hierdie hindernisse en tipies winste op countertrend hop en terugsakkings. Die voorwaardes sal insluit Geen onlangse druk van 'n dalende 200mA vir ten minste 20 bars om 'n eerste kontak Senario verwek 'n mark verkoop ten einde op 'n stygende prys kruis. Gebruik 'n stop verlies bo die 200mA en 'n volgkeerverlies te sluit in die wins saam met 'n wins teiken. Die teenoorgestelde toestande sou die geval met 'n stygende 200mA en dalende prys wees. Ongelukkig weet ek nie hoe om hierdie kode, maar my vermoede is dat dit redelik maklik wees in vergelyking met baie ander gebiede wat hier geskep. Ek het verstaan ​​dat kodering enige program is nie 'n eenvoudige taak nie. Ek kodeer PLC logika maar dit is baie anders. As daar iemand is wat die waarde in hierdie eenvoudige metode dalk sien, kon hulle 'n skoot te neem by kodering dit vir ons almal. Veelvuldige MA kruis metodes so dikwels whipsawed as gevolg van die laat inskrywing. Of miskien iemand is bewus van 'n EA hier wat reeds in staat om te doen wat ek beskryf het. As dit so is kan jy reageer. Ek sal belowe om te toets en hier deel die resultate.


No comments:

Post a Comment