Sunday, October 9, 2016

Binary Options Portal 84

Kort termyn Terugskrywing Strategie (85% ITM + Win koers) Hey ouens, dit is Snir Yamin en vandag gaan ek my nuwe Korttermyn-Terugskrywing Strategie stel vir binêre opsies. Ek het begin om hierdie strategie die afgelope tyd gebruik op Michael Freeman se Binêre Opsie Facebook Group, met nie minder nie dat 85% wen koers. Om hierdie strategie ons gaan 'n naakte 1-minuut grafiek gebruik toepassing. Geen aanwysers nodig, net die prys aksie analise. Kan dit wees meer maklik? Laat ons begin en ek sal jou wys hoe jy kan dit self doen! Kort termyn Terugskrywing Strategie vir Binary Options deur Snir Yamin Instruksies vir Call ambagte: Ons sal die kort termyn ommekeer handel oor die huidige tendens van die bate. Die eerste voorwaarde is dat ons nodig het om 'n duidelike verslechtering neiging sien gedurende die laaste 2 ure op die 1-minuut grafiek! Sodra gestig, ons gaan 'n oproep handel te plaas vir tot 10 minute verstryk, op die laagste prys van die huidige tendens. Sien AUD / USD voorbeeld hieronder: Korttermyn Terugskrywing illustrasie (AUD / USD geldeenheid paar) Instruksies vir PUT ambagte: Ons sal die kort termyn ommekeer handel oor die huidige tendens van die bate. Die eerste voorwaarde is dat ons nodig het om 'n duidelike uptrend sien gedurende die laaste 2 ure op die 1-minuut grafiek! Sodra gestig, ons gaan 'n put handel te plaas vir tot 10 minute verstryk, op die hoogste prys van die huidige tendens. Sien EUR / GBP voorbeeld hieronder: Korttermyn Terugskrywing illustrasie (EUR / GBP geldeenheid paar) Vir die mees akkurate resultate te beveel ek handel hierdie strategie gedurende die vroeë Londen ure (7:00-10:00 GMT) en gedurende die vroeë New York uur (12:00-15:00 GMT). Die rede hiervoor is dat in daardie uur kan jy die volume van die mark neem tot jou voordeel. As jy my kort termyn ommekeer strategie gebaseer op wenke in hierdie artikel volg, kan jy meer as 70 persent ITM en ideaal bo 80 persent beslis bereik as ek vyf is om met my ambagte. Ek verwelkom vrae deur lede wat beplan om hierdie op die proef gestel is, gebruik 'n demo rekening of 'papier-handel vir 'n rukkie totdat jy beter kry en dan hopelik sal jy daarin slaag om die vrugte van jou pogings geniet met 'n lewendige rekening. In ieder geval, ek is 'n top-bestuurder by Mike se FB Seine Groep en soos altyd, ek maak seker dat ons lede te voorsien met die kwaliteit van seine en op 'n daaglikse basis. Statistiek oor 'n lang tydperk van die tyd net omdat meer akkuraat en ek is bly om te sien myself as een van die top handelaars in hierdie wonderlike gemeenskap, op hierdie nota ek moet ook verwelkom u by ons aansluit. Dit is ongelooflik om 'n baie ondersteuning sien die groep deur ander webtuistes wat nie verband hou met Michael Freeman, ons weer groei en baie handelaars en webmasters nou wys lede tot die regte gevolgtrekking! Ons is die beste gemeenskap online, dit is gratis, genereer ons 'n hoë ITM koers, kan Nadex handelaars saam met ons, wanneer jy weer in jy kan ook jou vriende nooi, sonder enige vereiste en Don t vergeet dat Mike uitdeel bonusse aan aktiewe handelaars wat daarin slaag om 'n hoë ITM genereer. Om op te som, ek raai u aan om hierdie Korttermyn-Terugskrywing Strategie oordeelkundig te toets deur die regte geld nie handel wanneer jy begin, selfs al is jy dalk dink dat jy ten volle my instruksies en die oor-al konsep het verstaan. Ek wens jou alles van die beste en baie geluk met jou handel! Ons don t het 'n advertensie program, nog baie webwerwe ondersteun die pogings om hierdie groep te maak die groep lei en vinnigste groeiende FB seine aanlyn. Baie dankie aan die volgende webwerwe vir jou groot ondersteuning: Alle daarop te wys dat ons weer 'n wonderlike plek vir binêre opsies handelaars. Jy kan ook wonderlike getuigskrifte deur ons groeplede op Michael Freeman se YouTube kanaal. Deel jou terugvoer of vrae met verwysing na my kort termyn ommekeer strategie of ons FB seine gemeenskap!


No comments:

Post a Comment