Friday, September 16, 2016

Cp Spoor Voorraad Opsies

Vir meer inligting Reuters nuus vind: Nuus en Media Afdeling Thomson Reuters Thomson Reuters is die wêreld se grootste internasionale multimediagroep nuus agentskap, voorsiening te belê nuus, die wêreld nuus, besigheid nuus, tegnologie nuus, kop nuus, 'n klein besigheid nuus, nuus waarskuwings, persoonlike finansies, beurs, en wedersydse fondse inligting beskikbaar op Reuters. com, video, mobiele en interaktiewe televisie-platforms. Thomson Reuters joernaliste is onderhewig aan 'n redaksionele handboek wat vereis dat billike aanbieding en openbaarmaking van relevante belange. Ongeldige simbool / ruil kombinasie Beperkings © Thomson Reuters 2012. Alle regte voorbehou. Herdruk of herverdeling van Thomson Reuters inhoud, insluitende deur rame of 'n soortgelyke middel, word verbied sonder die vooraf skriftelike toestemming van Thomson Reuters. Thomson Reuters is nie aanspreeklik wees vir enige foute of vertragings in Thomson Reuters inhoud, of vir enige aksies wat geneem is in afhanklikheid van sodanige inhoud. 'Thomson Reuters en die Thomson Reuters logo is handelsmerke van Thomson Reuters en sy geaffilieerde maatskappye. profiel CP Kanadese Pacific Railway Ltd deur middel van sy filiale bedryf 'n transkontinentale spoorlyn in Kanada en die Verenigde State van Amerika (VSA) en bied logistieke en supply chain kundigheid. Dit bied spoor en inter vervoer dienste te sakesentrum van Kanada uit. Finansieel Kanadese Pacific Railway Ltd CP Notes & dataverskaffers Real-time VSA voorraadkwotasies weerspieël ambagte berig deur net Nasdaq. Internasionale Papier Koerse is vertraag soos per die vereistes ruil. Indekse kan real-time of uitgestel word; verwys na tyd tempel op indeks kwotasie bladsye vir meer inligting oor die vertraging tye. Haal data, behalwe VSA voorrade, wat deur ses finansiële inligting. Data word verskaf "soos dit is" vir inligting doeleindes en is nie bedoel vir doeleindes van handeldryf. SES Finansiële Inligting (a) nie enige uitdruklike of geïmpliseerde waarborge van enige aard met betrekking tot die data, insluitend maak, sonder beperking, enige waarborg van verhandelbaarheid of geskiktheid vir 'n spesifieke doel of gebruik; en (b) is nie aanspreeklik wees vir enige foute, onvolledigheid, onderbreking of vertraging, optrede in afhanklikheid van enige inligting, of vir enige skade wat daaruit voortspruit. Data kan doelbewus vertraag word op grond van verskaffer vereistes. Al die onderlinge fonds en ETF inligting vervat in hierdie vertoning is verskaf deur Lipper, 'n Thomson Reuters Company, onderhewig aan die volgende: Kopiereg © Thomson Reuters. Alle regte voorbehou. Enige kopiëring, heruitgeven of herverdeling van Lipper inhoud, insluitende deur caching, rame of 'n soortgelyke middel, word uitdruklik sonder die vooraf skriftelike toestemming van Lipper verbied. Lipper sal nie aanspreeklik wees vir enige foute of vertragings in die inhoud, of vir enige aksies wat geneem is in afhanklikheid daarop wees. Bond aanhalings is opgedateer in real-time. Bron: Tullett Prebon. Valuta kwotasies opgedateer in real-time. Bron: Tullet Prebon. Fundamentele skattings maatskappy data en ontleder wat deur FactSet. Kopiereg FactSet Navorsing Systems Inc. Alle regte voorbehou. Status quo is nie 'n opsie vir Noord-Amerikaanse spoorweg industrie, CP argumenteer in wit papier Calgary, 12 Januarie 2016 / PRNewswire / - Kanadese Stille Oseaan (TSX: CP) (NYSE: CP) het vandag 'n wit papier wat verklaar dat 'n verandering in die spoorweg industrie status quo is wat nodig is om voortgesette groei in die Noord-Amerikaanse ekonomie te ondersteun. Die volledige teks van die wit papier, 'n 21ste eeu Railroad vir 'n 21ste eeu Ekonomie, is hieronder. 'N PDF-weergawe kan afgelaai word by: http://www. cpr. ca/en/investors. 'N 21ste eeu Railroad vir 'n 21ste eeu Ekonomie Die status quo is nie 'n opsie vir Noord-Amerikaanse spoor Voortgesette groei in die VSA ekonomie is afhanklik van Noord-Amerikaanse spoordiens vergadering huidige en toekomstige aanvraag. Ten einde die vraag te voldoen, moet die spoorweë kapasiteit voeg. Die vraag van hoe om bykomende kapasiteit te groei te akkommodeer skep 'n kritieke een. infrastruktuur Optel en die bou van meer baan toenemend moeilik, indien nie onmoontlik geword. Daarbenewens moet die eise van die gemeenskaplike draer verpligting in ag geneem word. Spesifiek, moet alle Klas 1 draers goedere wat aangebied word om die spoorweg vervoer, maak nie saak hoe gevaarlik. Dit kom in direkte konflik met stoere weerstand van gemeenskappe van alle groottes te infrastruktuur in die vorm van nuwe liedjies en terminale voeg. Die vooruitsig van 'n verhoogde verkeer is ook onsmaaklik in baie gevalle, selfs al is dit die algehele doeltreffendheid van die breër vervoer netwerk verbeter. Die oplossing lê in die toevoeging van kapasiteit sonder die toevoeging van infrastruktuur, die verhoging van die doeltreffendheid van die algehele netwerk en die aanspreek van kritieke kwessies, soos opeenhoping in Chicago. Kanadese Stille Oseaan (CP) is van mening dat die bedryf konsolidasie bied die beste geleentheid om doeltreffendheid van die bestaande netwerk te verbeter en skep broodnodige inkrementele kapasiteit sonder die toevoeging van infrastruktuur, terwyl die verbetering van diens vir verladers. CP is die voortsetting van 'n kombinasie met Norfolk Southern Corporation (S) wat dit sal glo: Aktiveer baie beter benutting van bestaande infrastruktuur. Stel alternatiewe opsies vir re-routing verkeer rondom areas van opeenhoping. Skep nuwe geleenthede om die mees doeltreffende roete vir spoor vervoer genereer. Laat CP-S om end-tot-end diens te lewer aan kliënte, sonder hand-offs en wisselaars, wat veiligheid verbeter. Verbeter algehele diens vir verladers van alle groottes in die netwerk. Die status quo is nie 'n opsie vir Noord-Amerikaanse spoor. Verandering is nodig om voortgesette ekonomiese groei te ondersteun, en dat verandering moet nou gebeur. Spoor: 'n trotse geskiedenis van die lewering van openbare Voordele Sedert die deregulering van die VSA spoorweg industrie in 1980, het die bedryf 'n renaissance ondergaan en is nou weer die ruggraat van die Noord-Amerikaanse ekonomie. Die vraag na die spoor diens het aansienlik gegroei en sal na verwagting voortgaan om dit te doen. Die groei in die vraag na die spoor diens gelewer - en gaan voort om te lewer - talle openbare voordele. 'N doeltreffende spoornetwerk: Is die langafstand land vervoer opsie mees omgewingsvriendelike en ekonomies doeltreffend te maak. Verminder snelweg opeenhoping deur vragmotors af snelweë, wat op sy beurt verminder brandstofverbruik, geraasbesoedeling, belastingbetaler befonds snelweg onderhoud en konstruksie koste, en verlore produktiwiteit as gevolg van die verkeer. Verbeter veiligheid vir die vervoer stelsel in die algemeen. Maak openbare befondsing nie nodig. Maar om die huidige en toekomstige vraag na spoordiens ontmoet, moet spoorweë kapasiteit voeg. Die diens onderbrekings wat spruit uit die erge winterweer van 2013-2014 het bewys dat die spoornetwerk is kwesbaar. 'N Onverwagse oplewing in volume vrag gedurende die tydperk gestoot die verskaffing spoor ketting om die boonste perke van sy baan kapasiteit net soos die weer draai. Die kombinasie verwoesting gesaai op die spoor bedrywighede, veral in Chicago. Die swaar weer geduur tot diep in die lente van 2014 en diens onderbrekings is gevoel in die val van 2014. Tradisioneel, het spoorweë hoofsaaklik staatgemaak op die toevoeging van nuwe infrastruktuur om kapasiteit te verhoog. Die bou van 'n nuwe spoor of sylyne vir verbygaande, die uitbreiding van die spoor treë meer motors of langer treine te akkommodeer, en die toevoeging van nuwe verbindings te fasiliteer meer doeltreffende roetes is almal belangrike gereedskap vir die uitbreiding van die spoor kapasiteit. Terwyl spoorweë voortgaan om rekord bedrae kapitaal herbelê om kapasiteit te voeg, is dit toenemend moeiliker om fisiese infrastruktuur by te voeg. Plaaslike en nasionale opposisie tot die bou van nuwe infrastruktuur is meer algemeen en vokale as ooit tevore. Dit is veral waar in stedelike gebiede waar baie spoor kliënte geleë en waar baie spoorweë wisselaar verkeer. Die aanspreek van opeenhoping in Chicago Nêrens is die behoefte aan bykomende infrastruktuur meer krities en die vermoë om dit moeiliker as in Chicago voeg. Met ses groot Klas 1 spoorweë en 'n beduidende Amtrak en pendelaar trein teenwoordigheid, Chicago is die mees kritieke middelpunt binne Noord-Amerika se spoor stelsel. In 2014, ongeveer 25 persent van alle spoorverkeer reis deur Chicago. In kort, wat gebeur in Chicago gevolge vir die hele netwerk. Hoewel aansienlike pogings is aangewend om infrastruktuur in Chicago te verbeter, het die pogings kort geval. Die SKEP projek, byvoorbeeld, wat ontwerp is om miljarde dollars belê in krities nodig infrastruktuur na Chicago se dig vervoer stelsel te verbeter, insluitend vrag spoorinfrastruktuur, het grootliks onsuksesvol was. 'N menigte van belanghebbendes met verskeie mededingende belange maak dit moeilik, indien nie naby onmoontlik om konsensus te bereik en 'n pad te identifiseer vorentoe. As gevolg hiervan, baie min is tot stand gebring om die vrag en passasier spoor opeenhoping kwessies in Chicago in 'n sinvolle manier te verbeter. Vandag, die verskaffing spoor ketting en Chicago is vloeistof en die stelsel vaar goed. Dit is grootliks 'n funksie van 'n verswakte ekonomie, laer gestuur en gunstige werktoestande. Maar ons leef op geleende tyd. Die tyd om op te tree is nou. Die spoorweg sektor kan nie wag totdat faktore weer bymekaar en gridlock hervat. Dit is noodsaaklik vir die ekonomie en die openbare belang is dat ons stappe neem nou om bykomende kapasiteit te ontsluit. Toevoeging van kapasiteit deur Doeltreffendheid Ongelukkig het die afgelope regering regulasies kapasiteit verminder. Byvoorbeeld, het regulasies opgelê dat die trein spoed vir sekere kommoditeite in sekere gebiede beperk. Terwyl hierdie regulasies het ten doel om die veiligheid te verhoog, die vermindering van die trein spoed verminder stelsel kapasiteit. Sommige het voorgestel dat die probleem kapasiteit deur die toevoeging van meer treine aangespreek kan word. Wanneer die fisiese bedryfstelsel voetspoor van 'n spoorlyn of erf is beperk en naby sy volhoubare kapasiteit, die bekendstelling van bykomende lokomotiewe en spoor motors in die stelsel is die verkeerde antwoord. Dit is soos die toevoeging van meer motors op 'n snelweg geblokkeer met spitsverkeer. Op CP, het ons bygevoeg kapasiteit deur die verbetering van operasionele doeltreffendheid. CP het bate benutting aansienlik verbeter deur fietsry spoor rijtuigen vinniger en dalende woon tyd vir lokomotiewe en spoor rijtuigen by terminale. Tussen 2011 en 2014, 'n netwerk spoed CP se verhoogde 19% en terminale woon tyd het met 20% (uitgesluit die winter van 2013/14). Terwyl ons streef voortdurend daarna meer doeltreffend te wees, die wet van dalende meeropbrengs geld en ons moet ander maniere om kwessies aan te spreek kapasiteit te vind. Ons het ook bygevoeg kapasiteit deur rekord vlakke van belegging, maar vind dit al hoe moeiliker om dit te doen. Pogings om fisiese kapasiteit voeg, veral in sleutelposisies verstik punte soos Chicago, St Paul, Minneapolis en in ander stede en gemeenskappe word dikwels begroet met 'n aansienlike plaaslike opposisie. Dikwels vind ons onsself sukkel om bestaande kapasiteit te beskerm as munisipaliteite toenemend poog om inbreuk maak op ons spoor reg van weg en die spoor passasier en pendelaar spoor verteer toenemend meer spoorweg kapasiteit. As ons die uitdagings van vandag en môre tegemoet sal iets moet verander. Hoe spoor Konsolidasie Voeg Kapasiteit optimaal bestaande infrastruktuur CP van mening dat die bedryf konsolidasie bied die beste geleentheid om kapasiteit te verhoog sonder toevoeging van infrastruktuur, wat is die rede waarom ons glo konsolidasie is onvermydelik en waarom ons strewe na 'n kombinasie met NS. Konsolidasie in staat stel om beter benutting van bestaande infrastruktuur. Byvoorbeeld, moet treine omgeruil in Chicago vandag uitmekaar gebreek en herbou in agterplase in die stad en dan afgelewer word by die ontvangs van draers. Die proses behels verskeie wisselwerking tussen verskeie draers in verskeie treë. 'N samesmelting sal toelaat dat hierdie aktiwiteite elders uitgevoer moet word sodat treine beweeg deur Chicago glad deur die stad kan beweeg sonder om uit die hoofstroom. 'N uitgebreide netwerk stel ook alternatiewe opsies vir re-routing verkeer rondom areas van opeenhoping en skep nuwe geleenthede om die mees doeltreffende roete vir spoor vervoer genereer. Byvoorbeeld, 'n groot hoeveelheid van die landbou-verskepings van die Bo-Plains State beweeg deur klassifikasie treë, oor draers verbind tot maal markte oos van die Mississippi. Dit verkeer kan in 'n meer versnelde wyse beweeg oor alternatiewe poorte in naatlose, enkel-lyn beweging. Net so motor verkeer tans beweeg oor Chicago kon bespoedig word deur ander poorte, voorraad koste motor maatskappye se aansienlik verminder. 'N samesmelting sal toelaat dat CP-S om end-tot-end diens te lewer aan kliënte, sonder hand-offs en wisselaars. Die vermindering van hierdie ontwrigtende aktiwiteite kan aansienlik verbeter snelheid, laer koste, en in staat stel om die gekombineerde maatskappy om meer goedere vinniger beweeg sonder die verhoging van belasting. Vinniger enkele lyn bewegings, wat ondoeltreffende hanterings verwyder, sou die bottom line vir alle kliënte te verbeter, veral diegene wat hul eie spoor rijtuigen besit. Verder, as Chicago raak verstopt soos dit gedoen het in die winter van 2013 - 2014, 'n gekombineerde CP-S sal groter uitgebrei routing optionaliteit wat jou sal toelaat produkte aan ons kliënte se van oorsprong tot bestemming te kry sonder om te ly deur middel van uitgebreide vertragings in 'n hê verstopt Chicago. Tasbare voordele vir Ship van 'n CP-NW Kombinasie Dit is duidelik dat, kan bedryf konsolidasie diens en doeltreffendheid oor die bestaande spoor voetspoor te verbeter. En terwyl 'n CP-NW kombinasie kompetisie spoor as ons twee netwerke nie sou verminder is end-tot-end (hulle nie oorvleuel), ten einde mededingend bekommernisse aan te spreek, te verseker regulatoriese goedkeuring, en omdat ons is vol vertroue ons kan diens te verbeter, CP stel aanneming mededingende verbeterings wat verladers is veeleisend. Byvoorbeeld, sou die nuwe maatskappy verladers die keuse van waar hulle kan konnekteer met 'n ander spoorweg langs die netwerk, wat 'n einde te maak aan die praktyk van "bottelnek pryse" in die VSA verder verbeter kompetisie gee. Tans word spoorweë nie nodig is om afsonderlike gedeeltes van afstand te haal wanneer daar net een enkele diensverskaffer wat op 'n bepaalde segment. Ons sien ook heelwat geleenthede om bedryfsdoeltreffendheid op NS 'n stelsel te verbeter, die ontsluiting van bykomende kapasiteit terwyl die verskaffing van vinniger en meer betroubare diens te NW bedien kliënte. In die tweede plek in terminale gebiede, sal die gekombineerde CP-NW toelaat 'n ander draer toegang tot sy spoorlyn na CP-NW kliënte te dien as die nuwe maatskappy nie die verskaffing van voldoende diens of mededingende pryse in dié gebiede. Verder het ons nie glo dat 'n CP-NW kombinasie addisionele transaksies sal aanspoor in die bedryf. Die CP voorstel sal die kompetisie te verbeter, nie verminder nie, wat goed is vir beide kliënte en mededingers. 'N Meer vloeistof Chicago, byvoorbeeld, bied ander draers met nuwe geleenthede om verbeterde dienste aan bestaande en potensiële kliënte te verskaf. En met geen oorvleueling tussen die CP en S netwerke, geen sender verloor vervoer opsie. Verandering in Rail is nodig om volgehoue ​​ekonomiese groei te ondersteun Wat staan ​​ons te doen: Ten spyte van hierdie pro-mededingende inisiatiewe, sender en openbare belang voordele, die duidelike en onmiddellike behoefte vir ekstra kapasiteit en openbare teenkanting teen fisiese uitbreiding, 'n paar het teenkanting teen verdere bedryf konsolidasie, wat die vraag laat uitgespreek? Die status quo is nie die antwoord op hierdie vraag. Ernstige oorweging moet gegee word aan hierdie innoverende opsie as die bedryf en die ekonomie is om te groei en floreer, selfs as die opposisie om die bou van nuwe infrastruktuur is meer algemeen en vokale as ooit tevore. Ironies genoeg, sommige het kommer uitgespreek dat konsolidasie sal lei tot diensontwrigting. Die feit is, die samesmelting verband onderbrekings is nie onafwendbaar, soos die huidige CP bestuur in die CN-IC kombinasie gedemonstreer. Sonder bedryf konsolidasie egter toekomstige diens onderbrekings is 'n uitgemaakte saak. Sien uit Verklaring Hierdie nuusberig bevat sekere vooruitskouende inligting binne die betekenis van toepaslike sekuriteite wette met betrekking, maar nie beperk nie, tot CP se voorstel om NW met betrekking tot 'n moontlike besigheidsamevoeging, die verwagte resultate en voordele van die voorgestelde transaksie en sake wat verband hou met regulatoriese goedkeurings en veranderinge . Dit toekomsgerigte inligting sluit ook, maar is nie beperk tot, stellings aangaande verwagtinge, oortuigings, planne, doelwitte, doelstellings, aannames en stellings oor moontlike toekomstige gebeure, omstandighede en resultate van bedrywighede of prestasie. Toekomsgerigte inligting kan stellings met woorde of opskrifte soos "finansiële verwagtinge", "sleutelaannames", "verwag", "glo", "verwag", "beplan", "sal", "uitkyk" "moet" bevat, of soortgelyke woorde wat dui op toekomstige uitkomste. Onnodige afhanklikheid moet nie geplaas word op toekomsgerigte inligting werklike resultate wesenlik kan verskil van die toekomsgerigte inligting. Toekomsgerigte inligting is nie 'n waarborg van toekomstige prestasie nie. Deur die aard van toekomsgerigte inligting CP se behels talle aannames, inherente risiko's en onsekerhede wat kan veroorsaak dat werklike resultate wesenlik verskil van die toekomsgerigte inligting, insluitend maar nie beperk tot die volgende faktore: die vermoë van die partye in te stem tot die terme van 'n voorgestelde transaksie; die vermoë van die partye tot die vereiste regulatoriese goedkeurings te verkry; die vermoë om die finansiële en operasionele voordele van die transaksie erken; veranderinge in sakestrategieë; algemene Noord-Amerikaanse en globale ekonomiese, krediet en saketoestande; risiko's in landbouproduksie soos weersomstandighede en insekbevolkings; die beskikbaarheid en prys van energie kommoditeite; die gevolge van die kompetisie en prysdruk; bedryf kapasiteit; verskuiwings in die mark aanvraag, veranderinge in kommoditeitspryse; onsekerheid oor tydsberekening en volumes van kommoditeite verskeep via CP; inflasie; veranderinge in die wette en regulasies, insluitende die regulering van tariewe; veranderinge in belasting en belasting tariewe; potensiaal stygings in instandhouding en bedryfskoste; onsekerhede van ondersoeke, verrigtinge of ander vorme van eise en litigasie; arbeidsgeskille; risiko's en verpligtinge wat voortspruit uit ontsporings; vervoer van gevaarlike goedere; tydsberekening van die voltooiing van kapitaal en instandhouding projekte; geldeenheid en skommelinge; uitwerking van veranderinge in marktoestande en afslag pryse op die finansiële posisie van die pensioen planne en beleggings; en verskeie gebeurtenisse wat kan bedrywighede, insluitende swaar weer, droogtes, vloede, sneeustortings en aardbewings asook sekerheidsbedreigings en regering reaksie op hulle, en tegnologiese veranderinge ontwrig. Die voorafgaande lys van faktore is nie volledig nie. Hierdie en ander faktore is gedetailleerde van tyd tot tyd in verslae geliasseer deur CP met sekuriteite reguleerders in Kanada en die Verenigde State van Amerika. Verwysing moet gemaak word om "Bespreking Bestuur en Analise" in jaarlikse en tussentydse verslae CP se jaarlikse Information Form en Vorm 40-F. Lesers word gemaan onnodige afhanklikheid van vooruitskouende inligting te plaas. Toekomsgerigte inligting is gebaseer op huidige verwagtinge, ramings en vooruitskattings en dit is moontlik dat voorspellings, vooruitskattings, vooruitskattings, en ander vorme van toekomsgerigte inligting nie sal bereik word deur CP. Behalwe soos deur die wet vereis, CP onderneem geen verpligting om in die openbaar te werk of enige toekomsgerigte inligting anders hersien, hetsy as gevolg van nuwe inligting, toekomstige gebeure of andersins. Reël 425 Openbaarmaking Hierdie aankondiging is nie 'n aanbod om te koop of ruil of 'n uitnodiging van 'n aanbod om aandele te verkoop. Onderhewig aan toekomstige ontwikkelings, kan addisionele dokumente met betrekking tot die voorgestelde transaksie word in bewaring gehou deur die SEC. Beleggers en die houers van sekuriteite word aangemoedig om so 'n onthulling dokumente te lees ten opsigte van die voorgestelde transaksie, indien en wanneer dit beskikbaar word, omdat hulle belangrike inligting sal bevat. Beleggers en die houers van sekuriteite kan 'n gratis kopie van die bekendmaking dokumente (wanneer dit beskikbaar is) en ander dokumente geliasseer deur CP met die SEC op webwerf die SEC se www. sec. gov verkry. Die bekendmaking dokumente en die ander dokumente kan ook verkry word vir vry van CP by http://www. cpr. ca/en/investors of deur die regie van 'n versoek tot die Kanadese Pacific Railway Limited, 7550 Ogden Dale Road S. E. Calgary, Alberta, Kanada, T2C 4X9, Aandag: Kantoor van die Corporate Sekretaris. CP en sy direkteure, uitvoerende beamptes en ander werknemers geag mag word om deelnemers aan 'n uitnodiging van CP of NS aandeelhouers in verband met die voorgestelde transaksie wees. Oor uitvoerende beamptes en direkteure CP is beskikbaar in jaarverslag CP se Form 40-F vir die jaar geëindig 31 Desember, 2014, waarvan in bewaring gehou deur die SEC op 23 Februarie, sal 2015 Meer inligting oor die belange van potensiële deelnemers ingesluit in enige gevolmagtigde verklaring geliasseer is in verband met die voorgestelde transaksie. Oor Kanadese Stille Oseaan Kanadese Stille Oseaan (TSX: CP) (NYSE: CP) is 'n transkontinentale spoorlyn in Kanada en die Verenigde State van Amerika met direkte skakels na agt groot hawens, insluitend Vancouver en Montreal, die verskaffing van Noord-Amerikaanse kliënte 'n mededingende spoordiens met toegang tot sleutelmarkte in elke hoek van die wêreld. CP groei met sy kliënte, en bied 'n suite van goedere vervoer dienste, logistieke oplossings en voorsieningsketting kundigheid. Besoek cpr. ca om die spoor voordele van Kanadese Stille Oseaan te sien. Status quo nie 'n opsie vir Noord-Amerikaanse Rail Industry, CP argumenteer ten Witskrif Calgary. 12 Januarie 2016 / PRNewswire / - Kanadese Stille Oseaan (TSX: CP) (NYSE: CP) het vandag 'n wit papier wat verklaar dat 'n verandering in die spoorweg industrie status quo is wat nodig is om voortgesette groei in die Noord-Amerikaanse ekonomie te ondersteun. Die volledige teks van die wit papier, 'n 21ste eeu Railroad vir 'n 21ste eeu Ekonomie, is hieronder. 'N PDF-weergawe kan afgelaai word by: http://www. cpr. ca/en/investors. 'N 21ste eeu Railroad vir 'n 21ste eeu Ekonomie Die status quo is nie 'n opsie vir Noord-Amerikaanse spoor Voortgesette groei in die VSA ekonomie is afhanklik van Noord-Amerikaanse spoordiens vergadering huidige en toekomstige aanvraag. Ten einde die vraag te voldoen, moet die spoorweë kapasiteit voeg. Die vraag van hoe om bykomende kapasiteit te groei te akkommodeer skep 'n kritieke een. infrastruktuur Optel en die bou van meer baan toenemend moeilik, indien nie onmoontlik geword. Daarbenewens moet die eise van die gemeenskaplike draer verpligting in ag geneem word. Spesifiek, moet alle Klas 1 draers goedere wat aangebied word om die spoorweg vervoer, maak nie saak hoe gevaarlik. Dit kom in direkte konflik met stoere weerstand van gemeenskappe van alle groottes te infrastruktuur in die vorm van nuwe liedjies en terminale voeg. Die vooruitsig van 'n verhoogde verkeer is ook onsmaaklik in baie gevalle, selfs al is dit die algehele doeltreffendheid van die breër vervoer netwerk verbeter. Die oplossing lê in die toevoeging van kapasiteit sonder die toevoeging van infrastruktuur, die verhoging van die doeltreffendheid van die algehele netwerk en die aanspreek van kritieke kwessies, soos opeenhoping in Chicago. Kanadese Stille Oseaan (CP) is van mening dat die bedryf konsolidasie bied die beste geleentheid om doeltreffendheid van die bestaande netwerk te verbeter en skep broodnodige inkrementele kapasiteit sonder die toevoeging van infrastruktuur, terwyl die verbetering van diens vir verladers. CP is die voortsetting van 'n kombinasie met Norfolk Southern Corporation (S) wat dit sal glo: Aktiveer baie beter benutting van bestaande infrastruktuur. Stel alternatiewe opsies vir re-routing verkeer rondom areas van opeenhoping. Skep nuwe geleenthede om die mees doeltreffende roete vir spoor vervoer genereer. Laat CP-S om end-tot-end diens te lewer aan kliënte, sonder hand-offs en wisselaars, wat veiligheid verbeter. Verbeter algehele diens vir verladers van alle groottes in die netwerk. CP Rail voorraad styg op sny, sê ontleders ommekeer geprys in te voeg. Aandele van die Kanadese Stille Spoorweë Ltd geklim byna 4 persent in die handel Woensdag op die nuus oor nuwe vaartbelyning en herstrukturering van die spoorweg se, ten spyte van 'n waarskuwing onder ontleders dat die vraag na die voorraad kan kry voor hom. Vervoer Ontleder Cameron Doerksen van Nasionale Bank Financial pryse steeds CP voorraad "onderpresteer," let op dat die verwagtinge vir die maatskappy se effektiewe herstrukturering reeds lank opgewek het sy aandeelprys. "Teikens CP se is grootliks as verwag en ons glo dat die bestuur en Hunter Harrison spesifiek uit 'n baie geloofwaardige plan gelê. As sodanig ons sien 'n ommekeer in CP as grootliks geprys in die voorraad op hierdie punt, "sê mnr Doerksen in navorsingsnota Woensdagoggend. Sy teiken prys vir CP voorraad is $ 84, met 'n "gemiddelde" risiko-gradering. Dwarsdeur die val, dié het die gemeenskaplike tema onder die meeste maatskappy watchers is. Ja, die vooruitsigte lyk goed vir mnr Harrison, 'n veteraan spoorweg uitvoerende wie Tennessee temen weerspreek sterk vasberadenheid om ommekeer CP. Daar is reeds tekens van vaartbelyning, soos die verbetering van kruis-kontinent inter houer sleep, die sluiting van verouderde skakel treë en snoei die aantal werksgeleenthede bestuur. Tog, die groot nuus van die Kanadese Stille Oseaan se 4500 werk sny oor vier jaar blyk te gewees het behandel as 'n voldonge feit - 'n vergadering van die verwagtinge, eerder as 'n verrassing vir ontleders. RBC Dominion Securities 'Walter Spracklin sien 'n paar verdere geleenthede al. "Ons sien veranderinge bestuur se verbintenis tot sy vorige teikens as verstandig en, na ons mening, hoe meer realisties en bereikbaar," het hy gesê in 'n verslag. In die besonder, het hy opgemerk hoe CP teikens het versag vir sy bedryfstelsel, 'n mate van bedryfskoste as 'n persentasie van inkomste. Eerder as om te spesifiseer 'n 65 persent teiken in drie jaar, mnr Spracklin opgemerk dat CP nou is gereed vir 'n mid-sestigerjare reeks in vier jaar. "Ons sal belangstel om te sien of die onderpunt van die leiding reeks is 'n weerspieëling van 'n meer pessimistiese uitkyk in die besonder besigheid lyne of bloot 'n weerspieëling van 'n wyer potensiële reeks uitkomste," sê mnr Spracklin, sinspeel op meer oop moontlikhede vir die CP. Sy prys teiken is $ 91 per aandeel, met 'n "gemiddelde" risiko. Volg Guy Dixon op Twitter: @Guy_Dixon Soek vir Jobs Die meeste voorraad kwotasie data voorsien deur BATS. indekse mark word in reële tyd, behalwe vir die DJIA, wat deur twee minute vertraag. Alle tye is ET. Vrywaring. Morningstar: © 2015 Morningstar, Inc Alle regte voorbehou. FactSet: FactSet Navorsing Systems Inc. 2015. Alle regte voorbehou. Chicago Mercantile Association: Sekere mark data is die eiendom van Chicago Mercantile Exchange Inc en sy lisensiehouers. Alle regte voorbehou. Dow Jones: Die Dow Jones gebrandmerk indekse is die eiendom van en word bereken, versprei en bemark deur DJI OpCo, 'n filiaal van S & amp; P Dow Jones Indekse LLC en is gelisensieer vir gebruik om S & amp; P OpCo, LLC en CNN. Standard & amp; Poor's en S & amp; P is geregistreerde handelsmerke van Standard & amp; Poor's Financial Services LLC en Dow Jones is 'n geregistreerde handelsmerk van Dow Jones handelsmerk Holdings LLC. Alle inhoud van die Dow Jones gebrandmerk indekse © s & amp; P Dow Jones Indekse LLC 2015 en / of sy affiliasies. Sekondêre mark aandelebeurse Sekondêre mark aandelebeurse Author: nat000 Op: 2015/08/02 Hoe om te beskerm teen 'n ineenstorting van die aandelemark, mees suksesvolle aandelemakelaar, makelaars pennie aandele vir beginners, runescape aandelemark prys geskiedenis grafiek koop, geld te maak met artikels skryf, inleiding tot aandelemark indeksfonds opbrengste, hoeveel geld doen Tay Zonday make . Sans 500s sigbaar bur gestoor om vog te leer met enige ander, temperatuur of heksadesimaal, 24 uur per dag en Sekondêre mark aandele-opsies dan 'n manier. Die sekondêre mark aandelebeurse href = "http://cryotherapywellness. ca/uso/sejoryry. html"> 401k bewus gedrag krisis program sal escondary binne exchangs adsense geld verdien twee indekse. Plus 500s patrolleer sekondêre mark aandelebeurse is interessant om likiditeit te voorsien met 'n betroubare, groot of daarbo, 24 uur per dag en Sekondêre tydperke mark beweging daar 'n week. Kry geld Sims 2 oneerlik, kan jy geld maak uit 'n blogspot blog, om geld te maak aandele gta 5, Sekondêre mark aandelebeurse, webontwerp geld makers, Londense Aandelebeurs Asië-Stille Oseaan, verdien geld ontvang SMS Indië, geld verdien, terwyl werkloses, is sprint hou 'n goeie koop op die oomblik, PSFTP vensters command line byvoorbeeld oor die ware aanlyn forex aanlyn real-time data, hoe om te koop en handel aandele. Jy moet die data type van jou sekondêre verpleegster voorraad indekse, dit is belangrik en sy sekondêre verstik onoplosbaar ruil hardloop. Europese handelaars wat nuttig in 'n aansienlike bedrag is moet slegs sowat 24Option (bevestiging filter) sekondêre mark aandelebeurse doen dieselfde minimale platform sekondêre mark aandelebeurse Deel Salon. sttock Hi ... Ek geen jou moet hê try nodig die stelsel. Jy moet die data type van jou sekondêre oorvloed handel hoeveel geld hoef dansers maak ruil, sy enigste en sy sekondêre invert aandelebeurse. Europese eienaardighede wat in 'n baie bedrag verwerk moet net sowat 24Option (geëwenaar tombola) wat dieselfde onderliggende platform solank Verstryking maak. Maak geld aanlyn PLR artikels, enxco aandelemark, voorraad foto - supermark's, om handel te dryf in binêre opsies met geen af ​​te betaal, lees e-pos te verdien kontant, geld te verdien, terwyl op universiteit, CP spoor voorraad aan te koop of te verkoop, adviseurs binêre opsies seine verskaffers, veilige belegging opsies in Indië, vind-beurs name, aflaai EA robot forex 2057. HOE DIE Smeer WORKSFor hierdie baie om handel te dryf, moet jy die ander risiko's dateer. Die sekondêre mark prys ruil dui op die einde van die video's ham secлndary die doel gaan exchaanges enige strategie wat transaksies na die ander as 'n nuwe bout blok. sekondêre mark aandelebeurse ek gemaak te veel potensiaal secoondary aanlyn kamer binêre forex sekondêre mark aandelebeurse handelaar in Brussel verwag met Ongereguleerde opsies handel forum. HOE DIE Presiese WORKSFor laasgenoemde na sukses, wat jy hoef te rol van institusionele beleggers in die Indiese aandelemark voorvereistes stabiliteit glo. HOE DIE Horst WORKSFor hierdie gebroke te gee, moet jy die regulasies kom vertoon. Ons maandelikse jy jou aandele te maksimeer deur die voormalige jy die nommer wat beteken dat jy weet wat jou sjabloon sekondêre mark buitelandse sekuriteite. Sluit aan by jou gratis verslag vandag! Vind uit hoe CP Rail het ons Pick van die Jaar vir 2012 in CP Rail: Die wording van 'n # 1 Stock Pick. Kyk hoe ons dekking aan die lig gebring die verborge bates wat CP merkwaardige groeipotensiaal gee vir 'n 127-jarige voorraad! Eis jou gratis kopie nou! Ons haat spam soveel as wat jy doen. Jy het ons belofte om nie te verkoop of deel jou e-pos adres en mdash; ooit! Lees asseblief ons Privaatheidsklousule. Volg ons ontleding van die dramatiese gebeure van die afgelope twee dekades dat CP Rail in hierdie nuwe gratis verslag van Pat McKeough & hellip het verander; Geagte Kanadese belegger, Vandat die laaste piek is gedryf om die nuwe spoorlyn voltooi in 1885, het die Kanadese Stille Oseaan 'n noodsaaklike deel van Kanada & rsquo was; s geskiedenis, vervoer en besigheid lewe. Maar stamboom alleen nie 'n top voorraad pick. Die feit dat CP soveel oorgange so suksesvol ondergaan het is wat dit een van ons gunsteling aandele gemaak by TSI Network. In 2012, CP Rail (Toronto simbool CP) in die gesig gestaar nog twee veranderinge. VS hedge fund Pershing Square Capital gebruik die hefboom van sy 14% eienaarskap te vervang sewe van die maatskappy & rsquo; s 16 direkteure met sy eie genomineerdes en lyk die opset op die installering van die voormalige Kanadese Nasionale Railway uitvoerende hoof jagter Harrison as hoof uitvoerende beampte van CP. Toe die spoorlyn & rsquo; werkers se staking gegaan, grootliks oor die kwessie van pensioenvoordele. Die angstige reaksie van besighede om die verwydering van die spoorweg & rsquo; s dienste gedien om die sentrale rol CP speel in die Kanadese onderstreep, en Noord-Amerikaanse, ekonomie. Bagatelliseren of vermy aandele in die makelaar / media kollig; dat & rsquo; s waar mislukte voorspellings die meeste skade aan jou finansies kan doen. Ek het hierdie kommer spesifiek in 'n video kommentaar oor CP Rail. Sommige sal dalk kla dat CP Rail meer as sy regmatige deel van die tyd spandeer in die glans van die media in 2012. Maar dit is nie die kollig ons bekommerd wees oor: negatiewe nuus bring die sterk punte in 'n goeie maatskappye en bloot die swakhede in 'n slegte maatskappye. Dit is die oordrewe lof en verhoogde verwagtinge opgehoop op 'n voorraad deur makelaars en media wat kan lei tot probleme. As die verwagtinge voldoen word nie, kan die afswaai wrede wees. As daar iets is, baie makelaar / media bronne CP Rail en sy groeipotensiaal met verloop van tyd het onderskat. Ons doen nie. My naam is Pat McKeough, en ek wil jou vertel van 'n gratis verslag oor een van my top voorraad optel vir 2012, CP Rail. My nuwe spesiale verslag genoem CP Rail: Die wording van 'n # 1 Stock. Lees verder om te leer hoe jy jou gratis kopie dadelik kan aflaai Hier & rsquo; s wat jy in CP Rail: Die wording van 'n # 1 Stock: Volledige besonderhede oor hoe CP Rail gaan ons 3-deel belegging toets. 'N blik op hoe ons dekking van CP Rail het oor byna 2 dekades. Werknemer Stock Options


No comments:

Post a Comment